Snart så

På något sätt känns det som att det var evigheter sen, på något sätt känns det som att det var igår. Som att det var igår jag var hemma, det stället som jag alltid kommer kalla hem. Jag har två hem, Göteborg där jag bor, sen är det Piteå där jag fått växa upp och verkligen satt min grund för livet. Det som kommer ge känslan av att det var evigheter sen är det yttre förändringarna, medans de inre kommer kännas som igår. Det kommer vara så naturligt för mig att få krama om Heidi, det kommer verkligen kännas som att det var igår. Jag är verkligen glad att jag få ha som en vän som dig i mitt liv, som det verkligen inte är någon skillnad med när vi ses. Det är sjukt, för när jag sitter och skriver det här faller en tår av lycka, en lycka som är med ord så svår att beskriva. Heidi tack för att du alltid finns där för mig och jag älskar dig kusinvitamin. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0