En kylig student







Inget kanon väder idag då studenterna i Pite sprang ut, men det verkar har haft mer tur än Kiruna som bara hade +3 grader idag. Förra året hade vi typ +30 grader, det var inte helt fel!

Detta är första dagen sedan jag blev vegetarian jag pröva att äta ute, jag trodde att det skulle finnas mer att välja på. Det fick bli en vegetarisk toast till lunch, mycket god! Jag hade inte speciellt mycket att välja på, det var de och två andra rätter. Men jag hade en mycket trevlig lunch med Ida, det var sjukt länge sen vi sågs. Det är det sköna med att komma hem till Pite en sväng, få träffa vänner och familj. Men det känns faktiskt allt mindre som hem för mig, Göteborg blir allt mer och mer mitt hem!

Efter min lunch med Ida åkte jag till Olivia där det bjöds på studentfika. Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt här hemma med mamma, eftersom jag är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0