Sjukling

Skulle egentligen jobbat en massa idag, men istället har jag legat hemma och varit sjuk. Nu på kvällen har jag börjat må bättre, men kan nog vara för alla mediciner som jag proppat i mig. Började nyss hosta och då kände jag att jag hade en bit kvar till att bli frisk igen.. Mitt mål är just nu att somna, men verkar vara ett hopplöst fall. Inte lätt att somna när en helikopter cirkulerar ovanför lägenheten, sen när det är så jäkla varmt i rummet, väntar bara att jag snart ska börja höra hög musik från PDOL. Oj, vilket bittert inlägg. Men postivit då, mina mediciner verkar göra susen, så ska försöka orka ta mig in till stan imorgon för att se då Olivia tävlar i talangjakten :)

Kommentarer
Ida Berg

Jobbigt att vara sjuk...det blir inge pdol för mig ikväll :( Ska du dit?

2011-07-30 @ 14:35:22
URL: http://idasvisor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0