Sjukling

Igår spendera jag största delen i min säng, låg och såg massa filmer och mådde allmänt dåligt. Börjar bli less på att vara sjuk. Önska jag kunde vara riktigt sjuk en vecka och sen skulle det vara över, men det här kommer och går och det gör att jag inte kan vara med Olivia :( Vill inte smitta henne! Kan inte heller träna, vilket jag skulle behöva efter allt godis -.- 

Efter nyår började jag äta godis igen, efter 5 års tid utan! Godis är så grymt gott, men det var nog inte värt det. Inte att jag nu hela Januari ätit godis i stort sett varje dag och gått upp 2-3 kg på det. Så från och med den första 1 Februari blir det godislöfte igen, kanska ska satsa på 6 år nu! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0