Trötter?

Jag känner mig ganska smidig idag när jag försov mig till 10.20, slutade klockan 11.15 ändå for jag till skolan. Men imorgon börjar jag 11.30, försover jag mig då så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Imorgon blir det även att köpa en väckarklocka, jag börjar bli skrämande lik min bror på att försova mig. Kanske blir att köpa en sånn som är på bilden, eller så inte. 

Jag har länge suttit med i föreningsstyrelsen för UNF Öjebyn, men idag när vi hade årsmöte blev det ändring på det. Jag sitter inte nu länge med i någon föreningsstyrelse, jag sitter dock fortfarande kvar i distriktsstyrelsen, vilket jag kommer göra fram till den 26 mars. Anledningen till att jag inte längre sitter kvar är för att till hösten flyttar jag söder ut, närmare sagt till Göteborg, staden i mitt hjärta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0