Träning X2

Idag var det dags att ta tag i träningen igen, nu när jag mår bättre igen. Jag steg upp klockan 7 och for och sprang 30 minuter, mycket bra start på dagen. Sen var jag i skolan, gjorde det där förbaskade samhällsprovet, vet inte alls om det gick vägen, jag lär ju se sen. Efter skolan blev det träning igen, då var det dags för marklyft och bänkpress, jag tror jag vet en tjej som kommer ha träningsvärk imorgon, men det är nice! Det som är skönt är att jag inte har tappat allt för mycket under tiden jag har haft uppehåll. På Söndag ska jag iallafall och simma, det blir skönt. Nu jäklar kör vi Beach 2011 ;)

Kommentarer
Pidii

Du var grymt duktig gumms! :D:D

2011-02-12 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0