Skoltrött



Jag är nog inte bara trött med att jag inte tar mig upp ur sängen. Jag är även skoltrött, är ganska less på allt som har med skolan att göra, plus att jag hamnar efter i en massa saker eftersom jag varit sjuk så mycket, det gör inte saken bättre. Men idag har jag otroligt nog lyckats plugga en del, skrivit ca 500 ord på min engelska uppsats, sen har jag också plugga till ett psykologiprov. Skulle ha det förra veckan, men var sjuk, så då fick jag det uppskjutet 2 veckor, men ringde till läraren ikväll och fråga om jag kunde få göra det imorgon så har jag en sak mindre att tänka på. Helt otroligt nog så har jag suttit med min psykologi bok och fattat det jag läst, så jag känner mig redo för imorgon. Inte länge kvar till studenten nu, jag ska klara det här. Den 10 Juni ska jag ha min egen mössa på mig, inte längre behöva låna brorsans ;)

Gammal bild, ca 5 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0