Dags för sängen

Idag har jag fått umgått med Olivia, det var så kul att få träffa henne igen. Ska dit imorgon efter skolan också, jag har typ inge skola imorgon heller, böjar 9.25 slutar 11.15, ibland är livet bra ;) Dock märkte jag precis att jag hade missat en deadline för projektarbetet med 13 minuter, vet inte hur jag ska göra för att lämna in det då heller, får prata med läraren i veckan. 

Nu ikväll har jag suttit och förberett mig för en redovisning jag ska ha imorgon, skönt att kunna prata om ett ämne som jag inte behöver ha papper till. För att mitt pluggande skulle gå lite lättare dunka jag lite partymusik ;)
Den här låten kom ganska många gånger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0