Vad ska jag äta?

Har ganska nyss kommit hem från skolan, och nu så ska jag sätta mig ner och skriva ett arbete som ska vara inne imorgon.. Jobbigt värre. Men bara jag börjar så tror jag att det går bra. Jag ska även hinna laga mat, boka resor till göteborg, fara ut och jogga och plugga lite matte. Men jag tror faktiskt på mig själv idag!! Jag kommer hinna allt det här! :D 


Jag sitter just nu och lyssnar på lite musik från GLEE, får ha det i bakgrunden när jag pluggar :)

Har du tips på vad jag kan äta till middag?

Kommentarer
Louise

Lite sent men ett hett tips är morotssås och spaghetti!

Rivna morötter

Någon vitlöksklyfta

Lök

Krossade tomater

Mellan grädde

Olja



Du fräser lök, vitlök och morötterna i olja, tillsätter krossade tomater. Låter det puttra på ett tag och her i matlagningsgräden. (Och kryddar självklart) Lite slarvigt skrivet, men du forstår säkert :)

2010-05-05 @ 20:39:53
Matilda

Glee :D

2010-05-06 @ 12:20:20
URL: http://lastaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0