Klar! - det tog ju bara ett halv år.

I november började jag läsa boken "Så länge vi båda andas". Idag har jag läst ut den, snacka om att det tog ett tag.. Det sjuka är också att jag har kunnat låna om den hela tiden. Det har varit så pinsamt att gå dit och fråga om jag kan få låna om den, så nu hade jag verkligen bestämt mig att jag skulle läsa ut den innan den skulle vara tvungen att lånas om igen.
Vad tyckte jag om den då? Jodå, den var bra.. Tycker dock slutet var lite dåligt, men jag har hört att det kanske ska komma en femte bok. Den ska då inte få ta ett halv år att läsa!

Kommentarer
FATMA | sångerska

Den femte boken kommer dock vara "Om jag kunde drömma" fast från Edwards perspektiv :p

2010-05-08 @ 19:45:07
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0