Click, CLICK!!

ÅÅh vad jag hatar att montera ihop saker med dåliga instruktioner :O Jag och min kära mor har precis monterat ihop en såkallad garden box, som vi ska kunna ha sommarsaker i.. Det tog en jävla tid, för att instruktionerna var så dåliga.. det var en dålig bild på sakerna man skulle sätta ihop och sen så stod det bara click, click!  Kan det bli sämre förklarat? :P Men nu sitter jag och tröst äter med en kärleksmums, mycket gott ;)

Idag har jag haft sovmorgon till 13.20 men steg ändå upp tidigt eftersom jag skulle ringa till någon som kanske kan ge mig jobb och sen så var jag ute och sprang/gick med Ida! :D Sedan blev det lunch med Frida och Ida på stan, och en liten glass till efterrätt ;) När jag kom hem frågade heidi om jag skulle med ut och gå, så då blev det att jag for ut igen, så känner som att jag har varit ganska hurtig! 
Sen har jag försökt få en bra ego bild ^^ Men det gick ju som det gick..  Här får ni se 2 bilder ;P



Nu ska jag snart börja röra mig mot sängen, eller kanske mer lägga mig ner i sängen, eftersom jag redan sitter i sängen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0