snart går allt i tusen bitar...

usch vad less jag blir!! fick idag reda på att jag inte fick jobb på pite kommun så nu gäller det att söka andra jobb som en galning.. åååh!! snart håller jag på att kasta datorn i golvet för att jag blir så arg på någon söka jobb sida.. kan man inte bara göra det lätt och enkelt?? 
Jag har iallafall sökt en massa jobb idag, ett av dem var i stockholm på skansen ;D haha hoppas jag får det jobbet så får man tillbringa lite tid i sthlm. Hoppas bara jag hittar någonstans att bo i så fall, men tror det ska vara lugnt :P

Imorgon har jag fysikprov, tror det kommer gå mkt bättre än förra gången, önska mig lycka till! :D

Nu ska jag snart stänga av datorn så den inte slängs i golvet, av en viss person :P

Brukar ni bli riktigt less på saker någon gång?

Kommentarer
Malin

hoppas du får nå jobb! jobbigt utan jobb, huhu, man vill ju ha pengar....

2010-03-23 @ 23:29:04
URL: http://menmaalin.blogg.se/
Jacke

Vittangi finns ju:) Du kan säkert få jobb i skogen om du hör med Risto.

2010-03-24 @ 03:15:02
URL: http://vuxnakarlarfiskarmedpengar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0