Kan jag göra mig själv chockad?

Har precis ätit middag, som idag var wook, mums. Vid middagen kom det upp om mitt pluggande, att jag inte lägger ner så mycket tid på att plugga inför ett prov. Och det stämmer ganska bra :P 
Det kom även upp om att jag vill ha ett armband, fast tycker inte det är så kul att lägga pengar på dyra smycken :P

Så nu har jag och mamma kommit överens om att:
Om jag får MVG på nästa kemiprov så får jag ett armband!
Måste bara säga att Kemi inte är min starka sida.. då menar jag verkligen inte min starka sida, men nu ska jag fan kämpa för ett MVG!! :D

Kommentarer
Ida

Shit, lycka till!! MVG hos Agneta är svårt...men satsa på labbrapporten, då lär man sig mycket!

2010-03-18 @ 18:48:13
Pidiiplutt

Haha ehum ja tror på dig linnea! (a)

2010-03-19 @ 17:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0