Godmorgon!

Nu har jag äran att göra något så häftigt som att gästblogga! ;) Linnéa är för trött för att uppdatera. Hon har varit ute och ränt halva natten, hon träffade någon söting vid namn Henke! Igår konkreticerade vi arbetsplanen bland annat och jag är mycket nöjd. Sen gick vi till ungdomens hus här i luleå, det var otroligt fint, tänk om vi hade haft hela det huset som unf lokal! Sen gick vi tillbaks till lokalen och spelade med andra ord, jag och Linnéa förlorade med en plopp :( 

Nu ska jag snart se till att alla stiger upp så vi kan köra igång, maxmat idag? 

 

Bilden är från DSSen i sundsvall förra året, norrbottningarna går lös på snöhögen!

/ Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0