Årets första springtur!

Som sagt idag har jag varit ute och sprungit för första gången, första gången brukar vanligtvis vara i maj, men idag kände jag verkligen för att få fara ut och röra på mig. Jag skulle egentligen ha velat åka skridskor på isen, men måste slipa mina skridskor först ^^

Idag har jag varit med Ida och Olivia och åkt madrass också ^^ blev inte så jättemånga åk, men det var kul :)

Snart ska jag nog börja gå och lägga mig, men är lite för pigg fortfarande så ska nog fördriva tiden vid datorn.

Måste bara säga att jag märker verkligen skillnad på statistiken när jag inte skriver och när jag skriver. Kanske är dags nu att börja skriva på riktigt igen och inte bara några inlägg i månaden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0