Utlands resa på G

Har precis varit på ICA och hämta mitt schema för hur jag ska jobba. Känner mig väldigt nöjd med mitt schema. Det som är ännu bättre att jag och mamma kan boka våran resa nu när vi vet hur jag jobbar. Vi vet inte riktigt var i Europa vi ska fara. Vi har prata om Kreta, Portugal, Montenegro. Men vi får väl se vilket som passar bäst i tid och så.
Har du något förslag på vart man kan åka?

Här är lite bilder från tidigare utlands resor

Karpathos september 2007


En restaurang på Karpathos som jag helt klart rekommenderar.  


Glasgow november 2008


Glasgow november 2008


Tjeckien julen 2008


Tjeckien julen 2008


Tjeckien julen 2008


Italien Julen 2009


Italien julen 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0