Skrivbord införskaffat, nu saknas bara en stol

Igår hitta jag ett skrivbord på blocket som några ville GE bort. Och det var ett exakt sådant jag ville ha, tycker jag hade ganska tur! Nu behöver jag bara en stol som jag kan ha till skrivbordet, den måste som vara lätt och smidig, så det blir ingen stor och skön datastol, det får jag verkligen inte plats med. Men det får ju inte heller vara någon oskön stol, har ni något tips?

Inatt och nu på morgonen har jag städat mitt rum, försökt få lite ordning på saker och ting. Här är resultatet

Före

Efter

Vad tycks? :)

Kommentarer
Olivia

He ser ju bra ut ;) någon fin gammal pinnstol från loppis? :) billigt och bra (+eventuell möjlighet till pimpning ;))

2010-07-13 @ 15:45:45
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0