Webbdesign

Just nu sitter jag på skolan, har webbdesign ;) Grymt kul när det väl går bra, men just nu fattar jag inte så mkt, så väntar på att få hjälp av läraren.
Mitt liv kommer typ bestå av plugg och flytt fram till nästa tisdag, eller ja då försvinner plugget iallafall lite. 
Har kemiprov på fredag, sen ska jag läst ut en bok till imorgon, men det hinner jag verkligen inte.. Sen har vi fysikprov på tisdag, så helgen kommer ju bestå av mycke fysikplugg..
Men det är ju bara att bita ihop, snart är det sportlov, då blir det lugnt! Sen efter det är de ju inte så långt kvar till Påsken då det nog blir utomlands med Ida!! ;D
Ikväll ska vi flytta saker till förrådet, sen ska jag försöka hinna plugga lite kemi också ;) Jag är till och med nästan taggad för att plugga :O (jag är den som typ aldrig pluggar annars )

Nu ska jag fixa klart min hemsida, hoppas jag får det att funka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0