Torsdagsmys!!

Idag började vi inse att vi inte kör med fredagsmys utan med torsdagsmys! ;) Vi har ju vår lilla grej i klassen, att man ska ta med sig fika om mobilen ringer under lektionstid. Idag var det dags igen med fika, vilket jag inte alls var beredd på ^^ Vi fick paj, chokladbollar och tårta, jag säger bara MUMS!! 
Nu har jag för första gången börjat under min tid på natur bevisat att jag också är lite pluggis.. Dels så plugga jag 3-4 timmar igår och idag drog jag till med 4 timmar till.. Hoppas verkligen det går bra imorgon!! :)

Kommentarer
Emelie Lindberg

Jag gillar eran Torsdags mys ;) Lycka till med pluggande! :D

2010-02-12 @ 12:34:03
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0