Kladdiga chokladmuffins

Jag tror inte att jag och plugg går ihop, men lyckades tillbringa 3-4 timmar med min kemibok idag! Känner mig riktigt stolt. Men det fick vara nog när jag fick skavsår på fingret.. Aj..
Så då blev det att baka kladdiga chokladmuffins, men jag råkade bränna dom lite, fast smaken var det inge fel på ;)
Var och läste på Heidis blogg och såg att det inte bara var jag som bakade idag ;)
Idag har mamma också börja packa ner lite av sina grejer i flyttlådor, så nu ökar flyttlådorna här hemma..
Skulle egentligen farit på valls idag med Olle och åkt snowboard, men det var lite kallt så vi skippa det..
Här kommer en bild från Söndags när jag var och åkte med Olivia, Fanny och Jesper!


Kommentarer
Heidi

Det roliga är ju att vi bakade nästan samma sak utan att ha pratat med varandra ;P

2010-02-10 @ 22:31:49
URL: http://livetenligtheidi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0