Dag 11 – Mina syskon

Jag har två äldre bröder. Den äldsta (23år) heter David och bor i Linköping, där har pluggar civilingenjör med någon inriktning som jag inte kommer ihåg vad den heter. Han bor där med Jenny och de är förlovade. Sen så har jag en till bror som heter Jakob (21 år) han bor här i stan och jobbar på Swedbank. Jag älskar båda min bröder otroligt mycket, dock så träffar jag Jakob mer och har därför bättre kontakt med honom. David ska komma hit under jul så det ska bli otroligt mysigt, tyvärr åker Jakob till franska alperna över jul, men jag hoppas på att han får en underbar jul där! :D
Här kommer lite bilder på mig och mina bröder :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0