en dag avklarad

Så nu har man varit sin första dag i skolan, inte så många kvar nu. Kändes ganksa onödigt dock att gå dit, men bra med mjukstart iallafall. haha, tycker jag börjar terminen bra ska skolka första lektionen imorgon.. orkar verkligen inte.. haha, nä men det är en lektion som jag inte ska ha egentligen så då tycker jag inte det är så nödvändigt att gå dit. Skulle jag ändå vara tvungen att ha den sen så skulle jag typ hoppa av skolan, så nu kanske ni fattar hur mycket jag hatar FYSIK! 

Ikväll har jag varit med Ida, vi såg på fångarna på fortet och Time out. Fyfan vad bra det var!
Bilden är från igår, när vi hade våran sista kväll i friheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0