time for bed

ska nog lägga mig och sova snart, eller kolla på någon film iallafall. Måste vara pigg imorgon när det är skola ;)

I helgen har jag gjort lite allt möjligt. I fredags var jag hos Ida i min klass med några andra och vi åt tacos och såg på idol, mycket mysigt ;) Igår blev det att först dela ut reklam, sen klippa gräset en sista gång för att få lite extra pengar. Det är grymt nice för jag får mina pengar till höstlovet då jag är hos samuel så då har jag lite extra pengar ;) Sen har jag även tänkt klippa och färga håret efter lovet, så det blir perfekt med lite pengar ;) 
igår kväll så var förbi hos Olivia, stackarn har ju inte varit med någon på hela veckan. Så det blev att se 17 again för tredje gången, tycker den är bra så det gör inget ;)

Idag har jag iallafall varit i Luleå en sväng för att ha möte med DS. Gick faktiskt grymt bra för oss! ;D
Sen var jag ute och åt med mamma och brorsan, blev lite "sista måltiden" för brorsan. Han ska operera käken imorgon så blir bara flytande föda för han någon vecka? framöver. Tycker riktgit synd om han.. :/
Sen blev det att gå med Fanny och Olivia att rösta i kyrkovalet.. fattade inte så mycke, men det gick säkert bra ;)

Godnatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0