Huvudstaden imorgon

Tror det var värsta dagen på skolan idag. Var verkligen för trött för att vara i skolan.
Ikväll plugga jag och Jakob lite och sen såg vi Idol, blev sur över hur det slutade idag :P

Imorgon blir det först kemiprov, tror faktiskt att det kommer gå ganska bra :) Sen ska vi till luleå med skolan över dagen, fast jag stannar där eftersom jag ändå ska till sthlm på eftermiddagen. Så kanske blir lite shopping i Luleå! ;)
Ändå nice att jag ska flyga med Jessi ner till sthlm har jag någon att prata med ;)

Så det blir nog inget bloggande i helgen, datorn får stanna hemma ;P

Ha en trevlig helg och sov gott!

Kommentarer
Anonym

Uppdatera lite ;)

2009-10-11 @ 22:42:13
URL: http://oliviawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0