3 September

Har nyss vart och sett film hos Ida! Vi såg taken, grymt bra film ni borde verkligen se den. Ska låta Samuel se den imorgon medans jag är i skolan ;P Han kommer typ klockan 12 inatt, känns jobbigt att vara upp till dess, men det är ju lätt värt det!

Tisdan och Onsdan såg ganska lika ut för mig.. Först till skolan, sen hem klippa gräs och sen träna på gymmet! det är så grymt skönt att träna. Blir nog att fara på söndag också! ;D

Idag så har jag orienterat med Ida på idrotten, fan vad bäst vi är! Tror vi tog typ 15 kontroller ;) Men nu ska jag försöka hålla mig vaken, ska kolla någon film som jag fick av olle! ;)

Sov gott!

Kommentarer
Pidii plutt

Vi är faen KUNG! :P

2009-09-03 @ 22:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0