Snart är jag påväg!

har jag glömt nått? det är den ständiga frågan när jag ska åka iväg.. hoff, känns som att jag har glömt nått.. :S men vet då att jag har biljetter, mobil och pengar med mig, så jag klarar mig ^^
Nu hoppas jag bara på att jag får trevligt folk i min kupé, och inga barn heller.. I alla fall inte små barn som ligger och skriker halva natten! Om det nu är så, får jag lyssna på musik så att jag inte hör något ^^
Imorgon kommer jag fram vid 12 till Linköping och då blir det att fara och shoppa tror jag.. Sen skulle vi kanske fara och bada på nått badhus också :P
Jag har som börjat fundera på vad jag ska shoppa...
vinterjacka, jeans, kanske en ny mössa, ett par skor? tur att jag inte har packat väskan så full... Då får jag ju plats med allt när jag ska hem ^^
Nu ska jag fara ner och göra södra Sverige osäkert! ^^

Vad ska du hitta på under lovet?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0