Shopping i Göteborg!

Nu är vi tillbaka hemma hos Samuel, har varit en väldigt bra dag i Göteborg! Var bara inne i nordstan och shoppa men det räckte bra det med! Hittade en jacka, tröja, 2 linnen och en present till brorsan!
Det blev den här jackan ;D

Jag måste bara få klaga lite på bikbok.. köpte min tröja där och då när jag skulle betala funkade inte första gången, så då fick jag sätta i kortet på nytt, då funka de.. Sen när jag kolla mitt kontoutdrag så har det tagit pengar båda gångerna.. Fatta att jag blev sur, så då gick jag tillbaka dit, men då så sa hon bara "nä vi kan inte göra nått nu, du får gå till banken ta ett kontoutdrag så att vi ser att du har handlat här, så får du faxa in det och så får vi lägga in pengarna på ditt kort sen.."
Detta gjorde så att jag var utan 300 kr, vilket inte brukar göra så jättemycket, men just nu när jag skulle köpa jackan så behövde jag de där pengarna!(fick låna av Samuel så att jag kunde köpa jackan)
Så bikbok är inte mina favoriter just nu!

Nu ska jag kanske se någon film eller nått annat kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0