Mobil = fika

På torsdag måste jag ha fika med mig till skolan.. hmm, vad ska jag baka?!?!?
varför ska jag då bjuda på fika?
Jo, vi har så att om mobilen ringer under lektioner så ska man bjuda på fika.. Min har ringt två gånger! Så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska baka, hade tänkt göra det imorgon så är det lite nybakat till torsdag iallafall :P Har du nåh tips på vad jag kan baka? :)
så ser min mobil ut ^^
Jag tycker personligen att det är en ganska bra sak att ha.. Jag tog det inte så jätte seriös först. Men nu har jag ju insett att det inte var ett skämt ^^ Jag har även försökt att sluta smsa på lektionerna, men det går mindre bra.. får man ett sms så känns det lite som att man är tvungen att svara... Men jag smsar mycket mindre nu på skoltid än vad jag gjorde förut! :)

Vad tyckte ni om dagens gästbloggare då? ^^

Nu hade jag tänkt leka lite med Photoshop så jag lär mig det lite bättre ;D

Ha en mysig kväll! :)

Kommentarer
Robert Plant

Jag gillade dagens gästblogg, den vart ganska episk! Spelar hon möjligen i Led Zeppelin?! :D



ehehe, jag tycker du ska baka en av de kända kladdkakorna! Om min mobil ringer någon gång så ska jag bjuda på stalinkaka (H)



Fuck, nu försa jag mig! :D

2009-10-13 @ 20:09:39
Emelie Lindberg

Gör morottskaka :D

2009-10-14 @ 13:14:10
URL: http://lastflowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0