Måndag!

Träna, träna och åter träna, var och träna 4 gånger förra veckan ^^

Vet att det har varit lite dåligt med uppdatering, men har inte riktigt orkat... Men nu skriver jag ett kort inlägg iallafall.

Jag sitter på skolan just nu och väntar på att miljökunskapen ska börja :P Sen blir det fara hem snabbt och äta. Sen ska jag till UNF ;D Ska vara Junis ledare idag också, det är därför jag ska fara så tidigt :P

Kanske kommer ett inlägg snart igen, ska bli bättre på att uppdatera! haha, diggar att Olivia hade kommenterat i förra inlägget att jag skulle uppdatera, hon hade kommenterat det anonymt, men hade länkat till sin blogg :P
Ni kanske inte fattar men jag tyckte det var lite kul iallafall ^^


Kommentarer
Anonym

yeeah, känner mig hedrad ;)

2009-10-12 @ 22:02:20
URL: http://oliviawikberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0