Gästbloggare! :)

Hej stek, idag är det jag, stalin, som ska koka några rader här på linnéas otroligt fina blogg. Ohohoho, vi ska ha en väldigt kul redovisning nästa vecka om dialekter och då ska linnéa få en fin överraskning!;) och även övriga klassen, hoho. Yes, just nu sitter jag på en macdator, huh, dessa vita datorer som alla fattar allting på. Hehe, jag tänkte i alla fall ta upp lite av linnéas dyrbara tid, eftersom att jag själv håller på att plugga och gärna gör något annat ett litet tag. Detta är nästan som att x och y blir funktion av att q går mot 836 med eventella småfel som att p måste vara 7. Nej, nu har jag lite att skriva, ahah. Detta kan inte vara intressant för fem öre, men, linnéa sitter på en stol bakom mig och snurrar runt och ser överlycklig ut :') men snart börjar dom deras lektion, huhu! På torsdag ska vi få fika för att mångas mobiltelefoner ringt under mattelektionen, moahaha, så det ska bli gott. Som tur var så börjar man ju tänka på att slå av ljudet då man går uppför trappen på morgonen....   
Nu börjar linnéa, hoh! och jag måste steka vidare till nästa planet.
Aliens.. 
Älgar..
Moahahha.
beck är bra.
Jag hatar macdatorer som inte kan göra mellangrejs mellan raderna
ahaha =3

Kommentarer
Stalin

Jag ser typ knäpp ut.

Hahaha, förlåt att jag höll dig kvar så du nästan missade fysiken XD :O

Good luck :D

2009-10-13 @ 13:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0