Snart Göteborg

Jag började dagen med att göra NK-prov tror faktiskt att det gick bra :)
Måste bara säga att våran Fysik lektion idag var ganska intressant, det slutade med att vi var och kolla i Fokis blogg.. Läran förstod verkligen inte hur man orkade hitta allt som hon hittar.. :P

Idag kom även brorsan hem, fick han att stanna till imorgon.. Bättre att köra till Umeå på dagen än när det är mörkt.. :P Vi har suttit och lekt lite med Photoshop, fick lite hjälp med hemsidan jag ska göra på Webbdesignen också :)

Nu måste jag verkligen sova eftersom att jag ska upp tidigt för att hinna träna innan skolan, sen så blir det Göteborg direkt efter skolan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0