RING RING!!!

Jag är astrött just nu!! klockan är 01.20, jag har sovit hittills i 4 timmar!! För ca 10 minuter sen började min telefon ringa, jag bara vem fan busringer till mig? När jag såg att det stod jakob på telefonen tänkte jag att jag var tvungen att svara! Det var underbart att jag gjorde det, för jag fick ett trevligt meddelande!
Jakob har kommit med till ITALIEN på JULRESAN för UNF!!!!!
Vill ni veta något som är ännu mer underbart?
Att JAG också får följa med!! Så jag åker till Italien denna jul! Jag tror den här julen till och med blir bättre än förra året, och förra året var det helt underbart(så det är svårt att slå!)
Jag tycker alla ska få chansen att fira en vit jul!

Nu blir det att somna om, ska ju orka till skolan imorgon!

Kommentarer
Heidi

Åh va roligt :D:D:D Packa ner mig i resväskan?;)

2009-11-12 @ 07:13:41
URL: http://livetenligtheidi.blogspot.com
D

Vad trevligt

2009-11-12 @ 07:55:04
Maria

åh, men nu blir ju jag jätteavundsjuk! jag vill också fara till Italien:(

2009-11-14 @ 17:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0