Passet borta?

Ååh, vad skönt att man sov mycket inatt, även om jag var vaken en timme där vid 1 :P Men jag har varit riktigt pigg idag! Kanske lite för pigg ibland också :P
Idag har min kväll bestått av ganska så mycket plugg faktiskt! Fast man blir ganska trött efter att ha plugga ganska länge.. Har stort fysik prov imorgon, men tror faktiskt att det kommer gå helt okej, bara jag inte stressar så!



Nyss så sprang jag omkring i huset och letade efter mitt pass, tänkte kolla om det fortfarande gäller, kan ju som vara bra att ha ett pass när man åker till Italien! ;-) Jag trodde att jag hade tappa bort det, men när jag kolla i en låda för tredje gången så hittade jag passet mellan två böcker.. Nu undrar jag bara, hur tänkte jag när jag la det där? :P
Nu ska jag sova, så att jag kanske är lika pigg och glad imorgon! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0