Länge sen..

Oj, det var som ett tag sen.. Jag har inte gjort så jätte mkt sen dess.. Har som inte orkat ta mig tid att skriva.. Det enda som hänt är väl att jag har opererat mig och så.. det gick väldigt bra, lite jobbigt bara att jag gått upp i vikt efter operationen. Men det blir de ändring på imorgon, då blir de sjukgymnasten på step in och då får jag också för förhoppningsvis träna där på egen hand när jag vill..

Imorgon har jag nån jäkla spanska grej som ska göras också.. inte så lockande suger typ på spanska..

Men det får väl gå som de går ;P I helgen blir det göteborg eftersom jag ska på DO-nätverket. Ska bli riktigt skoj! Kan ju hoppas på att de är lite varmt där också.. men ska ju inte hoppas på för mycke..

Jag hopppas Malin blir nöjd nu där jag skrev ett inlägg ;) Hejs!

Kommentarer
Malin

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG! :D

hohohohoho, SYND.

:')

2009-05-13 @ 20:37:51
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0