Torsdag

Har snart gått en vecka sen jag skrev, vet inte varför jag inte har skrivit något inlägg.. har varit ganska mycket att tänka på.. Fundera på framtiden, fick veta i fredags att jag har kommit in i strömstad på teknik med inriktning sjöbefäll.. Skulle var hur kul som helst, men jag vet inte om jag pallar. Ska försöka prata med syon på måndag och höra vad hon säger.

Sen så har jag Blivit vice ordförande i Norrbotten för UNF(ungdomens nykterhetsförbund) Känns grymt bra :) Nu ska vi få ordning på de här distriktet riktigt bra!
Bor du i norrbotten och är sugen på en ipod nano, gå då med i UNF innan den sista mars så är du med och tävlar om en! :)

Du får själv välja färg ;)

Men nu måste jag plugga och sen packa lite saker, ska till stockholm över helgen, Kongress förfest med UNF! Kanske  skriver ett inlägg sen, måste ju nästan ta igen mig eftersom jag varit så lat den här vecka ;)

Kommentarer
SussieK

Sa upp mig :P

2009-03-27 @ 06:45:50
URL: http://sussiek.blogg.se/
Samuel

Jag saknar dig min ängel!

2009-03-28 @ 19:04:59
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0