Jobb

Har vart en mycket trevlig helg i stockholm, träffade mycket nya och gamla vänner :) På lördan bastade vi på kvällen och självklart tog vi några simtag i vattnet också, det är faktiskt skönt att basta och ha en sjö eller älv att gå ner till..
Kom hem med tåget idag på morgonen, något jobbigt, önska att jag hade gått och lagt mig lite tidigare.. Men det var en mycket trevlig resa, fick t.o.m fotmassage av Lollo! :)
Idag på lunchen ringde dom från reklamgrejset och fråga om jag ville dela ut, självklart tar man de om man får dubbel lön, blir att dela ut till helgen och nästa helg också... Känns skönt att få in lite extra pengar! :)

Justja får ju inte glömma bort och säga att jag som är så besatt av kladdkakor har hittat det bästa cafét för mig, det ligger i gamla stan i stockholm och heter café kladdkakan! Vi var dit och fikade, jag tog en kladdkaka med krossade mariekex och nougat, MUMS! :D En av de bästa kladdkakor jag har smakat!

Nu ska jag snart sova, kanske kommer bilder sen, är lite seg på att fixa med sånt.. ska försöka lägga in bilderna när jag har tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0