Godmorgon

Var på Elgiganten igår och skulle köpa en ny mobil, men då hade dom inte den inne så måste vänta till nästa vecka. Men jag ska i alla fall köpa en Samsung u600 i rosa :) Då har jag både mobil och kamera i rosa, måste nästan skaffa en ipod i rosa också ^^ Var inne och beställde glasögonen också, dom som är i inlägget nedanför! Det flyger fan bara iväg pengar nu, men det är sånna grejer som jag måste ha, så kan inte göra så mycket åt det.

Snart ska jag iväg till skolan och ha matteprov, första gången jag känner mig orolig för ett matteprov... Efter skolan far jag till Luleå och är där till imorgon, ska träffa pappa..

Men nu måste jag börja gå till skolan så att jag kommer i tid för en gång skull ^^

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Malin

huhu, lite komiskt med en rosa samsungmobil =D höhö :)

2009-03-16 @ 07:57:12
URL: http://menmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0