Förhandsvisning Av Slumdog Millionaire

Vi fick två Biljetter till en Slumdog Millionaire av Samuels kusin, vi tänkte mest att nice att få en se en film som fått 8 oscars!
Innan filmen ska börja kommer en kvinna som jobbar på SF in och hälsar oss välkomna till förhandsvisningen av Slumdog Millionaire! Både jag och Samuel blev förvånade..
Ångrar verkligen inte att vi tog emot biljetterna från Daniel, för att se en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv!
Filmen handlar om Jamal som vinner otroligt mycket pengar i "Who Wants To Be A Millionaire", men eftersom att han vinner så mycket pengar så tror de att han på nått sätt fuskar.. Så får man följa han i hans uppväxt!
Ska inte berätta så mycket mer än att det är en av de bästa filmerna jag sett i mitt liv, den är helt klart sevärd!
Den 6 mars har den premiär här i Sverige och då tycker jag att du ska se den!

Kommentarer
Solli

den var verkligen sevärd!

kram!

2009-03-08 @ 16:15:19
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0