Övningskört

soft dag idag, bara solat och tagit de lugnt.. fast har bränt mig lite på axlarna :/

Idag var jag även och övningkörde.. tycker faktiskt det är riktgit kul ^^ förutom att jag höll på att köra in i en bil enligt mamma fast inte enligt mig ^^ Men det var som lite roligar att pröva köra på riktig väg, där de verkligen kör andra bilar också... tror faktiskt inte mamma tycker det är lika kul, men hon måste ju börja bli van, är ju tredje barnet ^^

Imorgon kommer Samuel, han kommer typ  vid 1 så jag ska hinna träna innan de, så ska kliva upp vid nio, känns lite för tidigt för att kliva upp på sommarlovet men en dag skadar de väl inte ;P

Nu ska jag sova, det tycker jag också ni ska göra ;)



Jag bjuder på en bild som Olivia tog i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0