Städat hela dan..

Somnade typ vid 12 igår, ändå skönt för jag hade ont i huvet och så.
Imorse vaknade jag vid 9, åt frukost och sen vart det att städa.. Känns som att jag säger till folk att jag ska städa hela tiden.. Men det är liksom så mycket olika saker jag städar.. föra helgen var det mitt rum och jakobs rum lite grann.. Idag var det datarummet/förådet.. Shit vad mycket skit vi har! :O
Vi gav bort ganska mycket till rödakorset och sen så slängde vi en hel del också!
Nu känns det som att jag skulle kunna gå och sova.. men jag ska nog äta middag snart. Sen så blir att plugga lite och sen prata med Samuel som vanlig ;) Ska faktiskt försöka att inte prata hela natten, men det är svårt :P
 
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Joel

Du får se till att sova en del så du är pigg till helgen när vi kommer att träffas alihopa igen :) Ha det så bra!

2009-01-25 @ 17:07:50
URL: http://atzo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0