Har inte tid med sånt här!

Idag började de med att jag försov mig.. när jag vaknar känner jag hur huvet dunkar och halsen gör ont.. Så ingen skola idag.. Sen var jag lite hungrig, så tänkte att frukost kunde ändå vara en smart idé men det ledde bara till att jag fick ont i magen och mådde lite illa.. Vilket jag fortfarande gör! Hallå!!! jag ska till sthlm på fredag, jag måste vara frisk då!
Mår lite bättre nu än vad jag gjorde när jag vakna, så ska försöka plugga.. har biologi prov imorgon, som jag måste plugga till och sen så är det nått historie arbete också! Skulle vara skönt att få klart det idag iallafall!

Blir att sova tidigt ikväll och vila mycket, så att jag kan ta mig till skolan imorgon!

Nån som vet en bra film jag kan se? Kommer ju inte plugga hela dan så.

Såg nyss på tv och det var ett program om en mamma som hade glömt sitt barn i en bil i 8 timmar.. fatta hemskt att hitta sitt barn dött i en bil.. Började nästan gråta när jag såg på de...

Hoppas ni har en bra dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0