Första inlägget

har funderat i några veckor nu på att skaffa en blogg, så vafan nu fick jag ta och göra det.. Får väl se vad det blir att skriva om, och designen är inte så snygg nu.. men får be olivia hjälpa mig med det sen! :)
Just nu så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, sen så kollar jag runt på lite bloggar och så.. Och skriver lite med samuel också! ;D
igår var jag med Jessi och Helena, shit vad vi fikade alltså! Har inte fikat sådär mycket på länge, det var semla, rulltårta, pepparkaka, lussebulle, potatisbakelse och lite chips... helt sjuk, men grymt gott!
Jag har också en annan blogg som jag delar med frida, den bloggen handlar om kladdkakor!
Det är nått vi älskar att baka och äta såklart xD
Men nu ska jag se hur det går med middagen, är faktiskt lite hungrig ^^
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Den första att kommentera!

Hihi ja tänkte att de kunde vara lite kul att vara den första som skriver en kommentar i din nya blogg. Kan väl också säga att jag verkligen längtar att få prata med dig senare också!



Kyss

2009-01-24 @ 18:10:17
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0