Åååh Hyper!!

Okej, jag är jävligt hyper just nu! XD kan det bero på att jag baka en kladdkaka och har ätit lite av de?  Om jag bara kunde hoppa så skulle jag hoppa omkring i hela huset just nu och dunkat på hur mycket musik som helst!

Sen så är jag så himla glad eftersom det nu inte är länge kvar till jag far till stockholm och får träffa lite unfare från julkursen som jag var på i julas! Dock blev det lite ändringar.. kommer inte vara någon återträff som det var tänkt, istället är vi bara några som ska ha en underbar helg i stockholm... Så Blondinbella och kissie akta er för snart kommer vi och gör sthlm osäkert! ;D

Har en massa plugg just nu, men har lite svårt att sitta och plugga, för var grymt trött för ett tag sen.. men nu när jag är hyper så kanske det går lite bättre! Får se hur länge det blir att sitta med det ikväll. men ska försöka att sova i tid, fast får ju se hur det går också, brukar inte funkar så bra nu för tiden ^^


En bild från Julkursen! :D
 
Nu ska jag då försöka fortsätta plugga! ;D
Ha det bäst! ;)

Kommentarer
Samuel

Jag längtar efter dig linnea!

Min linnea!

2009-01-27 @ 23:21:17
URL: http://somo.se/blogg
Nklas.C

ÅÅÅ jag ville också åka med i år ska jag bara åka

2009-01-31 @ 12:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0