Tröttsam helg!

Har vart full gång hela helg! har varit lite jobbigt men också kul :) har ätit ganska mycket kladdkaka, mums! ;) Sen så har vi gjort lite galna saker ^^ Det blev asmycket mat över idag också, så jag, Linnea och Kajsa har tagit hem lite var. och sen så ska vi äta middag tillsammans på tisdag! :)
Har inte sovit spec mycket inatt men jag är ändå inte trött, vilket jag är väldigt förvånad över ^^ Jag som är trött hela tiden annars så, men ska inte klaga nu när jag väl är pigg! :)

Fick världens konstigaste tanke precis efter jag hade duschat tidigare idag, jag börja tänka på när jag var liten. Då tyckte jag och mina två bröder att min mamma skulle skaffa sig en ny kille(mina föräldrar är skilda sen jag var 5 år). Varje gång vi sa det till mamma så frågade hon hur han skulle vara... Jag minns att jag alltid sa att han skulle kunna läsa sagor och ha en hund, mina brorsor tyckte han kunde vara bra på datorer.... Skulle vara ganska kul om hon hade utgått från det. Jag saknar faktiskt tiden med att vara liten, kunna göra(nästan) vad man vill, inte behöva bry sig om nå jobbiga saker, bara ha det lätt helt enkelt! Just nu är saknaden efter brorsorna väldigt stor. Undrar när nästan gång är vi kommer vara alla 3 tillsammans och göra någonting. Får träffa båda ganska snart iallafall, Jakob kommer hem nästa onsdag och jag far till David lördag vecka 9 :)

Men nu ska jag be Samuel ringa mig! ;) bilder från helgen kommer kanske sen! :)

Kommentarer
Olivia

Jo det tror jag med :)

2009-02-09 @ 17:14:53
URL: http://lucesolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0