Torsdag

Var och läste på Malins blogg igår och då gav hon mig en jättebra idé! Att skriva varje dag 3 posetiva saker som hänt under dagen, ska nog ta och börja göra de :)
Imorgon bär det av söder ut! :D är grymt peppad, tror jag kan blogga lite iallafall.. men ska ju spendera mkt tid med Samuel så! :)
Min dag började verkligen piss.. hade kemiprov som jag tror gick helt åt helvete! fattade typ ingenting.. Men sen så när jag fick veta att vi ska få sovmorgon imorgon kändes de lite bättre. Sen vart det och träna och då blev jag lite gladare, sen gick spanska lektionen ovanligt bra! Och nu kan jag alla spanska glosor och det känns som att provet imorgon kommer gå bra! :)
tog en liten rolig bild i helgen! Visste inte att de fanns så stora burkar med majs?:O


Men nu ska jag fortsätta plugga lite spanska och sen fixa till lite i rummet! :) Sen blir det att vara med olle ikväll! :)

Kommentarer
Malin

Hade jag inte varit inne och läst här nu ikväll så hade jag aldrig vetat att vi hade sovmorgon :D höhö!

2009-02-26 @ 22:13:59
URL: http://mittlivmedord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0