Stressad!

Okej, nu tror jag att jag har gjort allt som jag ska.. har sprungit runt i huset som jag vet inte vad och bara försökt hitta allt.. sen ligger ju alltid grejer precis framför näsan på en..  Ska iväg till Öjebyn om ett tag, vet inte när de kommer och hämtar mig.. men snart borde de ändå komma.. Ska vara där och vara ledare på en unf helg ;) ska vara kamratstöd och hälsa.. shit det är jag som ska hålla i en kurs imorgon och jag har förberett mig nått. Aja får sitta uppe inatt och fixa det med andra Linnea! :)
Kommer nog bli en nice helg men känner mig bara stressad just nu! :P
Hade Prov i engelska idag också, har inte orkat plugga så mycket eftersom jag har varit sjuk. men G hoppas jag på iallafall :) har en massa grejer jag måste göra på söndag sen när jag kommer hem, hoppas bara att jag orkar då..
kom på att jag kanske ska lägga upp en ego bild jag som är så jävla ego XD

Så här har ni en ^^

Ni får ha en underbar helg! ;)

Kommentarer
Razz

om du är ego, vad är jag då?

2009-02-06 @ 20:52:38
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0