Lov

Känns grymt skönt att få vara ledig en vecka, har typ inge krafter alls kvar! Hoppas på att bli riktigt frisk också! :)
Tur att jag tillbringar mitt lov nere i jönköping så att jag inte blir lika sugen på att åka snowboard, för nu har jag verkligen total förbud i 3 veckor.. eftersom att de börjar tro allt mer och mer att det är värre i mitt knä..
Känns ganska tråkigt att jag inte kunde följa med mamma upp till Vittangi, har inte vart där sen i somras.. gillar inte byn så jättemycket, men vill träffa släktingar! Men får försöka ta mig dit upp någon annan helg! :)
Nu ska jag gå och packa det sista, far om en timme ungefär! :)
Kommer sakna snön när jag är där nere :P


Kommentarer
SussieK

Jag har utmanat dig i min blogg, check it out! ;)

2009-03-01 @ 10:44:02
URL: http://sussiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0