Hemma igen!

Jag vill bara tillbaka, det var en underbar helg!
För er som inte vet har jag varit i stockholm i helgen med lite kompisar, det var hur mysigt som helst! Hade inte träffat dem sen 28 dec, och bara när man kommer in i hallen bli på hoppad av underbara människor! Kommer nog gråta lite ikväll innan jag somnar eftersom att saknaden redan är så stor! Varför ska en helg gå så snabbt, önska att jag skulle fått vara där en vecka eller nått!
Längtar tills jag får fara till min pöjk under sportlovet! Får träffa Johannes och kanske Stina då också! :D
Skulle vara nice att bo lite längre ner i Sverige, men ändå inte.. Skulle inte klara mig med en vinter som består av slask och ingen kyla!  Men att ha lite närmare till de i södra sverige skulle inte heller vara helt fel!

Försöker lägga in lite bilder på facebook just nu från helgen, men det barkar typ totalt! Får se om jag hinner fixa det ikväll!
Imorgon är det skola igen.. blir en jobbig vecka tror jag! Men ska göra mitt bästa!  :)

Det är helt underbart att vara kär! :)

Ha det bra!

Kommentarer
Din sk. Pöjk;)

Du är välkommen ner till Landets hjärta Jönköping! :) Sen kan man ju fara upp till snön när de börjar bli vinter, så att bo i södra delen är opptimerat :)

2009-02-02 @ 16:26:48
URL: http://somo.se/blogg
AeroTech

jag är inte i Jkpg då.. jag har praktik hemma i Linköping.. Men hörde att du skulle vara i Lkpg med så kanske kan ta en fika..

2009-02-02 @ 17:20:20
URL: http://aerotech.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0