Fredag

Snart ska jag fara upp till svanstein, får se vad det är för roligt folk som kommer :) Kommer iallafall träffa Mattias som var med på julkursen :) Tycker det är gode så irri att man hela tiden tror att man har glömt nått när man ska fara iväg...
Idag har jag vart hos sjukgymnasten också, jag var mycket bättre i knät än vad hon hade väntat sig, så nu blir det verkligen träning så att jag snart kan få åka snowboard igen! :D
Får se om jag kan blogga nått i helgen, tror att jag kommer få låna jonas dator :)
Lite synd att jag missar festen som skulle vara för gamla klassen idag, men hoppas dom har roligt iallafall :D

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0