Alla hjärtans dag! :)

Sitter och väntar på att mamma kommer hem så att jag kan dra till Olle sen :)
Känner mig ganska stolt, datorn här hemma var avstäng hela dan igår! Jag är ju typ datanörd så! Men jag gick faktiskt och la mig vid halv nio igår.. Bäst att försöka bli helt frisk! Lyckades hålla mig borta från att ha otur igår också! :)
Igår var jag till syon också, ska söka till strömstad(norr om gbg) i tvåan, till sjöbefälsinriktning. Eftersom att jag väldigt gärna vill bli kustbevakare! Tror inte det är så stor chans att jag kommer in eftersom det finns bara 24 platser, men det är då bättre att försöka! Annars kommer jag gå resten av min gymnasietid här i Piteå med inriktning miljövetenskap, inte helt fel det heller!

Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag! :)


Fick en jättefin ros av Samuel igår också! <3

Kommentarer
Samuel

kan inte hjälpa att jag är så kär i dig Linnea!

2009-02-14 @ 21:56:33
URL: http://somo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lucesolare

RSS 2.0